Tuesday, May 25, 2010

מה איתי? - Arik Einstein/Josie Katz




מה איתי, מה איתי, מה איתי
לא מסתדר עם עצמי
מה איתי, מה איתי, מה איתי
איפה שכחתי את שמי

לא יודעת למה
לא יודעת איך, איך ומה
רק רוצה לברוח,
מה זה קרה לי
טוב לי או רע לי,
תגיד לי...

מה איתי, מה איתי, מה איתי
בטח הוא שם לא שקט
מה איתה, מה איתה, מה איתה
מה היא רוצה באמת

לא יודע למה
לא יודע איך, איך ומה
רק רוצה לברוח
מה זה קרה לי
טוב לי או רע לי,
תגיד לי...

מה איתי, מה איתי, מה איתי,
בטח היא שם לא שקטה
מה איתי, מה איתי, מה איתי
איפה שכחתי אותה.

לא יודעת למה
לא יודעת איך, איך ומה
רק רוצה לברוח,
מה זה קרה לי
טוב לי או רע לי
תגיד לי...

4 comments:

Peretz said...

boring.

Avi said...

Yes, mellow, mournful, thoughtful or boring. But I feel the first three.

Peretz said...

Do you feel this way about all elevator music, or is it just because it's from a famous singer?

Avi said...

Now you're all anti-elevator music? Doubleyou tee eff, man. Doubleyou. Tee. Efffff.